fredag 24 augusti 2012

Kantarell-löpning!

Igår gjorde jag åter en joggingvagnskombo, d.v.s först en kortare morgonlöprunda med barn i vagnen och hund i koppel. Sedan hem igen där jag lämnade allt till min fru. Jag hade redan förberett pannkakssmet till frukost. Själv tryckte jag i mig en chokladboll innan jag fortsatte min löprunda, fast nu solo. Då jag inte bestämt mig hur jag skulle springa, blev det lite av "random running". Totalt blev det 20 km. Jag hittade lite nya fina stigar och på en av dem växte det massor av skogens guld - kantareller. Tyvärr hade jag inget att plocka dem i. Men jag berättade om stället för mina svärföräldrar och idag kom min svärmor förbi med skörden. Fantastiskt trevligt- ibland lönar det sig lite extra att våga springa på nya stigar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar