fredag 19 april 2013

Kungsbackaloppet 2013



Imorgon springer jag en halvmara i form av Kungsbackaloppet. Banan är en vändbana och anses som snabb. Frågan är om det då räcker med att träna lite mindre, då banan ändå är snabb eller om jag blir supersnabb om jag tar på mig ett par snabba skor. Jag tror jag trycker i mig lite rödbetsjuice, precis som förra året. Då blir jag lite extra snabb. 

Loppet är faktiskt (med undantag från Göteborgsvarvet) det första loppet som jag nu springer för andra gången. Det betyder att jag har en tid att förhålla mig till, bra eller dåligt - det visar sig.

Om ni är sugna på att springa snabbt går det bra att efteranmäla sig. Vädret skall bli fint och supersnabbt med sol, svag vind och ca 10 grader.

Lycka till imorgon alla snabba löpare....och Ni andra också!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar